środa, 18 lutego 2015

To nie książka

Cześć tu Wiktoria, przepraszam, że tak długo mnie nie było ale po prostu jestem LENIWA i nie miałam żadnego pomysłu na post do kiedy nie zobaczyłam tej książki, a raczej NIE-KSIĄŻKI. 
                                                                          


"To nie książka" to kolejne dzieło od Keri Smith, autorki "Zniszcz ten dziennik". W książce znajdziemy wiele ciekawych zadań, według mnie lepszych niż w "Zniszcz ten dziennik", ponieważ są one bardziej kreatywne i trzeba trochę dłużej pomyśleć nad ich wykonaniem. Nie książka ma na celu pobudzić naszą wyobraźnię tak jak ZTN ale jej nie musimy już  niszczyć. Skoro to nie książka to co to właściwie jest? Odpowiedź musimy znaleźć sami wykonując różne polecenia. Możemy stworzyć własną planetę,  maszynę do zmiany nastroju, ruchomą rzeźbę, odkryć tajemnicę zaginionej strony i wiele wiele innych.....    




Teraz pokażę wam kilka stron z mojej książki:   






                                 

Zapraszam do komentowania :)                                                      
                                                                                                         Vicky

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz