wtorek, 3 lutego 2015

ĆWICZENIA ROZCIĄGAJĄCE DO SZPAGATU

Hej, tu Wiktoria dzisiaj pokażę Wam kilka ćwiczeń rozciągających do szpagatu. ZAPRASZAM :)


SZPAGAT DAMSKI:


*Stań prosto i wymachuj nogą do przodu. 
*Stań w takiej pozycji jak na zdjęciu i staraj się przyciągać biodra do podłogi, potem złap nogę z tyłu i i przyciągnij ją do uda. 




*Usiądź z nogami prosto, staraj się głową dotknąć kolan.

*Usiądź w tzw, siadzie płotkarskim pochylaj się do nogi prostej, do środka i do zgiętej nogi.





SZPAGAT MĘSKI:

*"MOTYLEK"- usiądź w takiej pozycji jak na zdjęciu i staraj się przyciągać kolana do ziemi. 



*Usiądź w rozkroku, przyciągaj głowę do kolan, a następnie do środka. 



To było kilka najważniejszych ćwiczeń. '
Wszystkie zdjęcia robiłam sama. A to kilka zdjęć mojego szpagatu. :)




Zapraszam do komentowania. :) 
PS. Przepraszam za jakość zdjęć jak z kalkulatora. :)





3 komentarze:

  1. Jakość zdjęć trochę słaba, ale post ciekawy. Sama bym spróbowała zrobić te ćwiczenia, ale jestem zbyt leniwa :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, złe światło miałam jak robiłam zdjęcia :)

      Usuń
  2. Dziękuję <3 od dawna zabieram się za szpagat xD

    OdpowiedzUsuń